Doneren

Bij Stichting MEP geloven we in de kracht van samenkomen en elkaar ondersteunen om muziekeducatie en -participatie te stimuleren. We waarderen elke vorm van bijdrage, groot of klein, die ons helpt onze missie te vervullen.

Bedankt voor de interesse in het ondersteunen van onze inspanningen!

Tikkie doneren

Particuliere Donaties (Betaalverzoek)

Wil jij ook een verschil maken in de wereld van muziekeducatie? Jouw donatie kan een impact hebben op levens. Doe een donatie via een betaalverzoek en draag direct bij aan onze programma’s die jonge muzikanten helpen groeien en bloeien. Klik hier om jouw donatie te doen.

• Eénmalige Donaties: Met een enkele klik kun je een donatie doen via betaalverzoek en direct bijdragen aan onze programma’s die jonge muzikanten helpen groeien en bloeien. Elk bedrag telt, en jouw steun maakt het verschil.
  • Maandelijkse Ondersteuning: Overweeg om een maandelijkse donateur te worden en een blijvende impact te hebben. Jouw constante steun stelt ons in staat om doorlopende muzikale ervaringen te bieden aan degenen die het het meest nodig hebben.
  • Delen op socials: Deel jouw donatie-ervaring met anderen op sociale media en moedig je vrienden en familie aan om ook deel te nemen aan onze missie.
Zakelijk doneren

Zakelijke Donaties & Partnerships

Beste zakelijke partners, uw betrokkenheid bij Stichting MEP heeft de potentie om de wereld van muziekeducatie te veranderen. Wij nodigen u van harte uit om deel te worden van ons streven naar positieve verandering.

• Zakelijke Donaties: Uw financiële steun kan programma’s versterken en nieuwe kansen creëren voor de volgende generatie muzikanten. Klik hier om te doneren.
  • Periodieke Bijdragen: Word een structurele kracht in onze missie door periodiek te doneren. Uw consistente steun maakt een blijvende impact.
  • Partnerships: Ontdek hoe uw bedrijf kan samenwerken met Stichting MEP om een tastbare impact te maken en tegelijkertijd uw zakelijke doelen te bevorderen.

We zijn trots op de diverse gemeenschap van supporters die ons helpen om muziek te laten klinken in de harten van velen. Samen kunnen we meer bereiken.

Bedankt voor de steun, welke vorm die ook aanneemt. Samen bouwen we aan een toekomst vol muziek en inspiratie.