Zakelijk doneren Stichting MEP

Zakelijk Doneren: Samen Investeren in Muziekeducatie & -participatie

Bij Stichting MEP geloven we dat muziek de kracht heeft om levens te veranderen en gemeenschappen te versterken. Onze toewijding aan muziekeducatie en -participatie vormt de kern van alles wat we doen. We streven ernaar om jonge geesten te inspireren, creativiteit te voeden en bruggen te slaan tussen diverse groepen door de universele taal van muziek.

Waarom Zakelijk Doneren?

Als bedrijf begrijpt u ongetwijfeld het belang van maatschappelijke betrokkenheid en het creëren van duurzame impact. Door met Stichting MEP samen te werken, kunt u niet alleen uw merk versterken, maar ook een tastbaar verschil maken in het leven van mensen. Uw steun aan muziekeducatie opent de deur naar kansen voor jonge talenten, verrijkt onderwijsomgevingen en bevordert culturele diversiteit.

Contacteer Ons

Bent u geïnteresseerd in het ondersteunen van muziekeducatie en -participatie via Stichting MEP? Neem vandaag nog contact met ons op. Samen kunnen we een blijvend verschil maken door de kracht van muziek te omarmen en te delen.

Stichting MEP heeft de ANBI status een schenking geeft ook fiscale voordelen.

• Laat als bedrijf zien waar je voor staat
  • Verbind je reputatie aan een maatschappelijk betrokken organisatie.
  • Maak het verschil en breng blijvende dynamiek in de samenleving.
  • Schenk met fiscaal voordeel