William van de Groep

William van de Groep is geboren in Bunschoten. Muziek intrigeerde hem al op jonge leeftijd en dat liet hem niet meer los. In Amersfoort werkt hij als directeur bij de Muziekschool.

Als Directeur-Bestuurder van Stichting MEP zet hij zich in om iedereen in de samenleving; a) te kunnen laten participeren binnen muziekeducatie en b) te laten genieten van inspirerende presentatie’s.

Peter Floor

Peter Floor is gitarist en project organisator. Als gitarist en gastdocent heeft Peter veel ervaring in binnen- en  buitenland en is daar een graag gezien gastdocent bij masterclasses en lezingen.

Als bestuurslid van Stichting MEP draagt Peter zijn steentje bij om inspirerende en goed georganiseerde projecten neer te zetten. Die mensen zullen beroeren en in beweging zullen brengen op het gebied van cultuureducatie en participatie.

Beloning Directeur-Bestuurder

De bestuurders hebben geen recht op bezoldiging voor de formeel wettelijke bestuurstaken, doch wel recht op vergoeding van onkosten.