Raad van Toezicht

Maarten Tromp

Maarten is geboren in Hasselt en opgegroeid in Fryslan. Zijn passies zijn muziek en onderwijs. Hij is dan ook directeur van een speciale school in Utrecht.

Als bestuurslid van Stichting MEP is zijn motto: ‘als je goed om je heen kijkt, zie je dat alles gekleurd is’. En dat is dan weer een gedichtje van Wim T. Schippers.

Maarten Tromp

Vincent Schouten

Vincent is geboren in Den Haag en opgegroeid in Hilversum als zoon van een klarinettist. Zijn moeder zat ook in de kunsten.

Hij heeft zijn muziekopleiding gevolgd aan het Sweelinck conservatorium in Amsterdam en het Rotterdams conservatorium, afgestudeerd op viool en is doorgegaan in de muziekwetenschappen.

Als voorzitter van Stichting MEP is zijn motto: ‘zonder dissonantie komt men nooit tot harmonie’

Vincent Schouten

Beloningsysteem Raad van Toezicht

Leden van de Raad van Toezicht hebben geen recht op bezoldiging doch wel recht op vergoeding van onkosten.